På en "vanlig" Idrottslektion!

jkdfsklzk
Ja den här bilden tog jag när vi "sprang" runt scaniasjön på idrotten. (Vi gick... Och inte runt den...)

Nu har jag äntligen hittat en bra prvat tandläkare jag är så trött på folktandvården!! Jag har haft olika tandläkare varje gång som jag kommer dit och så är dom inte särskillt trevliga heller... Det märkte jag nu när jag gicke till en privat. Jag har tex alldrig ens fått tittat på rötgenbildrna!! Sandra blev jätte förvånad när jag sa de!!

Nu börjar det ju närma sig sommarlov men det känns helt overkligt!! Och nu dom sista veckorna är helt hemska!! Vi ska hinna så mycket! Och inte nog med det! Dom har klämmt inte en prao veck mitt i stressen! Var det smart eller?! Nästa vecka är det och jag är nervös! Jag ska praoa på ett dagis(Som jag ville :-) )

Tjola hopp på er allihopa!!
Emilia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0